Новости

понедељак, 15. децембар 2014.

Интервју са Карна Милошем, момком из Златног круга

Милош Карна је сјајан момак из 3/2, занимљив по много чему, а понајвише по томе што се бави енигматиком. Најпре је у школи, са другом из одељења, Сергејем Комазецом, просто "одувао" све екипе на школском такмичењу у "Слагалици" и однео убедљиву победу. Затим смо, током прошлог и овог месеца, имали прилике да га гледамо у забавној ТВ емисији "Златни круг". Тим поводом са њим је интервју обавила Уна Здравковић из 2/1. Ево о чему су Уна и Милош разговарали:

*    Да ли си имао трему пре почетка емисије?
Нисам имао трему јер се не снима уживо, поред тога опустио сам се пре снимања, а и није ми ово први наступ на телевизији.
*  Како си се осећао тог тренутка и шта ти је све прошло кроз главу?
Најбитније ми је било да се не обрукамо као екипа, а и ја као појединац, да оставимо добар утисак на публику и на водитеље квиза.
*  Због чега баш тај назив групе (Препуноглавци)?
Чланови екипе су били мој брат, три наша друга ија, а заједнички хоби свима нама је квиз, те стога смо наденули такво име групи.
*  Док је текла емисија, да ли се трема смањивала?
Смањивала се, мада није била нешто велика ни на почетку, али је та доза напетости нестајала са повећањем предности у нашу корист.
*  Мислиш ли да су питања тешка?
Ово није квиз са класичним питањима, више су заступљене асоцијације, те стога, сем знања, потребно је имати и дозу повезивања појмова, закључивања, наслућивања, а и концентрација је веома важан фактор,
*  Да ли сте имали припреме пред наступ, ако јесте, како су оне изгледале?
Пошто су чланови екипе из три града, нисмо могли да нађемо локацију за вежбање, те смо само брат и ја понекад објашњавали речи један другоме.
*   Да ли си се плашио да су труд и рад које си уложио узалудни?
Нисам, јер сам од пре знао да сваки труд и залагање доносе и успех.
*  Знамо да се бавиш енигматиком, од када потиче та врста интересовања?
Први рад сам смислио са 15 година, те то могу сматрати својим почетком.
*  Да ли си учествовао у још неким емисијама?
Пре овог квиза, учествовао сам на квизу „Пут око света“ који се такође емитовао на Б92.
*  Мислиш ли да је то дар или ствар вежбања?
И једно и друго.
*  Да ли је за то потребна висока интелигенција?
За класичне квизове знања и није толико пресудна, међутим код квизова где се, поред знања, тражи и комбинаторика. тј. решавање бројева и анаграмирање слова, потребан је и одређен ниво интелигенције.
*  Да ли у нашој школи има још заинтересованих за енигматику?
Ја их нисам упознао, знам неке који воле да решавају укрштенице, али ретко ко воли да се бави тиме.
*  Бавиш ли се спортом?
Тренирао сам кошарку до пре 3 године, а сад је мој главни хоби квиз.
*  Када су термини за емисију и на ком каналу можемо да те гледамо?
Сваког дана од 18 сати и 20 минута на B92 а ево и пар линкова до старих епизода:


Хвала и Уни и Милошу, а ми чекамо нове епизоде Златног круга. Нека птичица нам је дојавила да ће из наше гимназије бити још такмичара:)

3 коментара: