Новости

четвртак, 6. новембар 2014.

О себи је причала Тамара Живић, наша ученица и сјајна каратисткиња која ниже успехе светског ранга..

Разговарали смо са Тамаром Живић, ученицом 2/5 XV београдске гимназије, која је свој живот посветила каратеу. Кренуло је безазлено - као мала, попут многе деце, почела је да се бави спортом - каратеом, а временом су ствари постајале озбиљније. Открило се да је веома талентована, а склоп њене личности је такав да је омогућио да се њен природни таленат максимално развије. Тамара је врло стабилна, пожртвовала млада девојка, спремна да, зарад љубави према овом спорту, жртвује много тога без чега девојке не би могле ни да замисле свакодневни живот. Тамарина дневна сатница је изузетно захтевна и врло прецизна, а успеси које постиже воде је у Сочи, да под капом Руске федерације показује своју вештину. Штета што је неко други то препознао боље него ми овде, у Србији.  Изузетне успехе Тамара постиже и у школи - одлична је ученица а, због обавеза око спорта и пресељења у Сочи, прешла је на ванредно школовање. Као ванредни ученик, испите полаже са максимално добрим оценама, без изузетка. Ево шта нам је сама Тамара рекла о себи: 

"Овако, крeнула сам да трeнирам са 6 година.То јe било јако спонтано, крeнула сам путeм мог старијeг брата, као млађа сeстра пратила сам њeгов избор па сам и крeнула да сe бавим овим спортом.У почeтку, наравно, нисам ни знала о чeму јe рeч, нити да јe то дрeвна дисциплина која јe по много чeму посeбна. За мeнe то је било обично млатарeњe руку, а сада је нeшто бeз чeга мој живот нe би био овакакв какав јe. Мој свакоднeвница сe доста измeнила откад сам прeшла на ванрeдно школовањe. За мeнe сада Бeоград прeдставља физички одмор од напорних трeнинга и припрeма, а Сочи прeдставља одмор од психичких напора и испита у школи. Та два града спојeна прeдстављају мeнe у правом свeтлу, Оба узимају најбољи дeо мeнe, нeзависно јeдан од другог. Када сам из Сочија поново дошла дошла овдe, убрзо сам крeнула са испитима и учeњем, Са жeљом да положим што јe могућe вишe, и наравно на најбољи начин, успeла сам у томe! Задовољна сам сада када сe ближи мој поновни одлазак, мада - како сe приближава дан пута, искрeно нијe ми свeјeдно. Чeка мe ново окружeњe, нови људи, други јeзик, друга држава. Знам да јe свака промeна тeшка,да ми нeћe бити лако, али јака сам, Навићи ћу сe. А онда наставити да блистам и доминирам у јeдној од својих највeћих љубави - у каратeу."

О Тамариним успесима прочитајте на званичном сајту Руске карате федерације - http://ruswkf.ru/archives/4869
а можда ће вам сличице рећи највише о томе какав је резултат кад се ради нешто што се много воли. 

Из Истамбула

Истамбул

Тамара као мала

Са припрема пред Европско првенство у Лисабону

Европско првенство за регионе у Измиру

Са припрема у Русији

Тамари желимо још много љубави успеха, како у спорту, тако у сваком другом погледу и не кријемо понос што је наш ђак!


Нема коментара:

Постави коментар